Pembedahan ETS - Mendapat Sembuh Dengan pertolongan Saraf

Pembedahan ETS - Mendapat Sembuh Dengan pertolongan Saraf

Musim panas di sini dan untuk orang-orang yang hanya suka matahari, anda akan menikmati bulan-bulan panas. Bagi orang-orang lain yang berfikir musim panas adalah mimpi ngeri, selalu ada hari yang lebih cerah akan datang. Peluh berlebihan bukan satu keadaan yang dialami oleh beberapa orang. Terdapat kira-kira berjuta-juta dan berjuta-juta orang yang akan melalui perkara yang sama. Mengutuk bawah nafas mereka dan rungut tentang kesan-kesan haba musim panas, pada masa yang sama sukan kesan peluh pada pakaian mereka.

Ya, terdapat banyak ubat semula jadi dan rawatan tiruan untuk peluh berlebihan, dan ini mungkin berkesan untuk orang lain. Jika anda bukan salah seorang daripada orang-orang ini, dan anda telah telah melalui banyak eksperimen rawatan yang berbeza hanya untuk mengawal masalah ini, tetapi ia tidak pernah berjaya untuk anda, maka anda juga boleh mempertimbangkan akan melalui prosedur pembedahan.

Terdapat banyak prosedur pembedahan yang dimaksudkan untuk orang-orang yang mempunyai keadaan hiperhidrosis, tetapi terbaru mereka semua adalah pembedahan mendapat ETS sembuh dengan bantuan saraf. Ini adalah satu tindakan drastik untuk mengambil, tetapi jika anda sakit dan bosan dengan semua rancangan gagal, kemudian mempertimbangkan sesuatu yang kekal.

ETS pembedahan semakin sembuh dengan bantuan saraf adalah prosedur di mana endoskop dimasukkan ke dalam dada yang membuat ia mungkin untuk melihat rangkaian saraf. Sebelum meneruskan bagaimana ini dilakukan, ETS bermakna Endoskopi Thoracic simpatektomi, dan ia menggunakan satu endoskop, alat yang diperbuat daripada tiub fleksibel dengan kamera di hujung. Setelah rantai saraf bertanggungjawab untuk membuat orang itu peluh berlebihan yang dilihat, ia kemudian diapit. Ini menjadikan ia mungkin bagi kelenjar peluh ketiak untuk menerima isyarat peluh menghasilkan dari otak yang boleh membawa kepada pengurangan berpeluh ketiak.

Terdapat sambutan yang cukup baik untuk prosedur pembedahan ini. Kira-kira satu dilaporkan 85-95% daripada mereka yang mempunyai prosedur ini berpuas hati dengan keputusan, dan dilaporkan 2% telah menyatakan mereka menyesal pernah akan melalui dengan prosedur ini. Mengapa anda boleh meminta? Ia adalah kerana kesan yang jarang berlaku dan sesuatu yang luar biasa buruk yang berpeluh pampasan. Apa ini sebenarnya bermakna bahawa orang yang telah menjalani prosedur ini telah selepas itu mengalami peluh berlebihan di kawasan di mana lebih berpeluh tidak pernah menjadi masalah. Sebagai contoh, selepas pembedahan ETS dan saraf mendapatkan persendirian, anda mengalami peluh berlebihan di belakang. Ini boleh menimbulkan masalah kepada orang lain.

ETS pembedahan semakin sembuh dengan bantuan prosedur saraf itu selalunya dilakukan pada pilihan terakhir kerana kesan buruknya seperti berpeluh pampasan yang telah dibincangkan sebelum ini. Ini prosedur pembedahan tidak cukup berkesan untuk sesetengah orang kerana ia adalah untuk orang lain, jadi ia tidak boleh dikatakan bahawa ini adalah penawar utama untuk akhirnya menghapuskan masalah peluh berlebihan anda. Pembedahan tidak selalunya penawar surefire untuk keadaan perubatan seperti ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar