Berlebihan bawah lengan Berpeluh - Cara Merawat Ia

Berlebihan bawah lengan Berpeluh - Cara Merawat Ia

Adakah anda tahu hiperhidrosis perkataan? Adakah anda pernah mendengar itu? Hiperhidrosis adalah perkataan perubatan untuk peluh berlebihan. Ia adalah satu fakta yang berpeluh adalah cara badan untuk mengeluarkan toksin dan bahan buangan metabolisme dari badan, tetapi ia juga berfungsi untuk membantu mengawal suhu badan. Oleh itu, berpeluh adalah proses badan yang normal, walaupun terdapat kes-kes di mana orang mengalami peluh berlebihan di kebanyakan kawasan di badan mereka.

Terdapat beberapa jenis hiperhidrosis dan ini adalah seperti berikut: berpeluh muka yang berlebihan, yang berlebihan di bawah berpeluh lengan, pedal berlebihan dan mengenai telapak tangan berpeluh. Jika anda pernah mengalami keadaan ini sangat, anda mempunyai keinginan untuk mencari pilihan rawatan yang sesuai untuk anda.

Jika anda mahu berhenti berlebihan bawah lengan berpeluh tetapi anda tidak tahu bagaimana, maka Engkau klik di laman web yang betul. Bolehkah anda bayangkan diri anda terlalu berpeluh di hadapan ramai orang? Ia menyebabkan rasa malu terutama kepada orang yang mengalami daripadanya. Berpeluh kadang-kadang disertai oleh bau badan, dengan itu, ia memburukkan keadaan lagi. Terdapat beberapa taktik yang anda perlu ingat jika anda mahu mengurangkan berpeluh.

Yang pertama sekali taktik adalah untuk menghentikan, atau jika anda tidak boleh anda harus memegang kembali pada banyak minum kopi. Minum kopi seolah-olah menjadi perkara kegemaran di negara ini perlu dilakukan untuk lulus masa. Tempoh Kosong biasanya dihabiskan di sebuah kedai kopi. Ini tempat di mana anda dan rakan anda pergi ke untuk berasa dicaj semula selepas 4-6hours tidur. Namun, kopi minum hanya memburukkan masalah peluh berlebihan. Kopi mengandungi kafein dan gula, yang dianggap sebagai perangsang. Kedua-dua boleh memberikan kebimbangan sekali dalam jumlah yang berlebihan dan boleh membuat anda hyper. Ini akan menyebabkan anda berpeluh lebih. Jadi kurangkan kopi.

Taktik sebelah disebut adalah bahawa anda harus stack rawatan. Bukan betul-betul, tetapi timbunan di sini bermakna anda perlu cuba beberapa pilihan rawatan beberapa pertama. Anda boleh melakukan beberapa sekaligus. Gunakan antiperspirant, mengurangkan pengambilan kopi anda, elakkan melayan terlalu manis dan minum banyak air. Hanya konsisten sedang dilakukan untuk menyusun beberapa penyelesaian pada satu masa dan anda akan melihat hasil yang lebih cepat daripada jika anda cuba satu rawatan pada satu masa.

Salah satu ubat yang paling popular dan digunakan secara meluas semula jadi untuk merawat berlebihan berpeluh di bawah lengan adalah dengan minum teh bijaksana. Tidak banyak orang tahu manfaat ramuan ini, tetapi ia benar-benar boleh agak berkesan. Apa yang anda perlu lakukan untuk menyediakan penyelesaian di rumah adalah dengan merebus daun sage selama sepuluh minit. Tuangkan kepada cawan dan meminumnya. Jangan sekali-kali membenarkan ia curam. Dikatakan bahawa lebih steeping boleh mengakibatkan toksin dibebaskan.

Satu lagi ubat untuk menghentikan berlebihan berpeluh di bawah lengan adalah dengan menggunakan cuka epal pada ketiak anda sebelum tidur. Tetapi anda mesti ingat untuk bilas sepenuhnya apabila anda mandi pada hari berikutnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar