Mengapa tidak Adakah Anda Cuba Pemulihan Sinus Asli Namun?

Mengapa tidak Adakah Anda Cuba Pemulihan Sinus Asli Namun?

Apabila serangan jangkitan sinus, ada kesakitan dan ketidakselesaan seperti yang lain. Jika anda salah seorang dari orang-orang yang sering mengalami keadaan ini, mempertimbangkan untuk mencuba ubat resdung semula jadi.

Jangkitan sinus juga dikenali sebagai sinusitis. Ini adalah radang sinus dan saluran hidung. Kerana ia terletak di tengah-tengah kepala kita di mana udara masuk dan keluar, ia boleh menyebabkan banyak kesukaran yang berbeza seperti sakit kepala, mata, hidung dan sakit pipi dan tekanan. Seseorang dengan keadaan ini juga boleh menderita demam, batuk, hidung tersumbat dan juga nafas berbau.

Keadaan ini adalah sama ada akut atau kronik. Akut bermakna terdapat bermulanya mendadak keadaan ini manakala kronik dirasai jangka panjang. Biasanya keadaan yang kronik adalah lebih biasa di antara kedua-dua.

Sinus kami memainkan peranan yang sangat penting dalam sistem kita. Ia termasuk komponen yang boleh mencegah bakteria dan virus asing. Walau bagaimanapun, ia boleh dijangkiti apabila fungsi organ ini tiba-tiba terganggu dan bakteria kemudian masukkan saluran hidung.

Jika keadaan ini adalah satu keadaan yang teruk, ia kemungkinan besar akan berlaku kurang daripada lapan minggu. Biasanya over-the-kaunter ubat boleh menyembuhkan keadaan ini. Keadaan kronik boleh bertahan lebih lama daripada 8 minggu dan boleh diubati tetapi ia boleh berlaku lagi 3-4 kali setahun.

Anda boleh membantu menyembuhkan keadaan ini dengan meminum air yang banyak. Ini adalah untuk mengurangkan kekeringan organ ini dan saluran hidung.

Orang yang terlibat juga boleh cuba over-the-kaunter produk seperti Vicks vapo-sapu. Cuba meletakkan sedikit produk ini di dalam air, panas beruap dan menyedut bau mentholated stim.

Expectorants juga digunakan untuk membantu menghilangkan lendir yang melekat pada paru-paru dan saluran pernafasan yang lain. Sirap digunakan untuk melegakan batuk. Jika anda mahu mengurangkan rasa sakit dan tidak selesa, anda juga boleh cuba ubat penahan sakit seperti Ibuprofen.

Terdapat banyak ubat sinus semula jadi. Beberapa tarikh kembali ke tahun purba. Kaedah-kaedah ini, kebanyakan mereka ubat-ubat herba, masih digunakan sehingga kini.

Lobak pedas untuk satu telah digunakan oleh orang-orang Jepun. Dengan mengambil satu sudu lobak pedas boleh membantu amat melegakan kesesakan hidung dan resdung. Ia adalah lebih berkesan dalam mengurangkan alahan.

Percaya atau tidak merah lada cili panas digunakan oleh Mexico dalam merawat keadaan ini. Mereka hanya makan hidangan dengan beban besar ini. Ia akan membantu saluran hidung yang jelas dan saluran udara dan juga boleh memberikan dos yang sihat vitamin C.

Jika anda mahu ubat semulajadi yang telah dicuba dan diuji dan telah dibuat dalam kemudahan dipercayai, produk yang sangat disyorkan yang boleh digunakan adalah produk yang dipanggil Sniffly Sprinkles.

Ini adalah ubat homeopati yang amat berkesan dalam membersihkan saluran udara dan boleh mengurangkan kesesakan hidung dan kesesakan dada. Ia juga memberi laluan mudah lendir pengusiran.

Sniffly Sprinkles tidak hanya merawat gejala utama keadaan ini tetapi ia juga boleh membantu menggalakkan tidur dan dapat menghilangkan perasaan marah dengan menyediakan bantuan segera.

Oleh kerana produk ini hanya 100% bebas dadah garam tisu biochemic, ini adalah selamat untuk kanak-kanak untuk digunakan.

Jadi, jika anda seorang pesakit terhadap syarat ini, dan anda hanya semata-mata bosan dengan kerumitan ia membawa kepada kehidupan anda, cuba ubat resdung semula jadi. Alami faedahnya dan anda akan lupa bagaimana rasanya mempunyai keadaan ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar