Apakah Myotherapy?

Apakah Myotherapy?

Tubuh manusia adalah jauh lebih rumit daripada banyak orang mempunyai penghargaan. Ia benar-benar adalah satu keajaiban alam semula jadi, dan semasa kerumitan yang membolehkan kita untuk menjadi fleksibel dalam tugas-tugas yang banyak kali kita memanggil kepada badan kita yang perlu dilakukan, ia juga boleh menyebabkan muslihat.

Kadang-kadang masalah yang telah mempunyai yang menyebabkan kita kesusahan badan tidak selalu apa yang mereka seolah-olah. Berjuta-juta orang di seluruh dunia mengalami sakit kronik seperti sakit kepala, atau sakit di kaki atas.

Orang yang mengalami dengan jenis keadaan mungkin telah pernah ke pelbagai jenis sesi terapi dalam usaha untuk menyembuhkan diri daripada kesakitan mereka. Namun, di sebalik usaha yang terbaik, mereka terus bangun setiap pagi dengan sakit lama yang sama dan ketidakselesaan.

Jika itu berlaku, maka berlainan jenis terapi fizikal dikenali sebagai Myotherapy boleh menawarkan penyelesaian yang lebih menyeluruh. Ini jenis fungsi terapi tanggapan bahawa sistem saraf mengandungi banyak mata sepanjang badan yang boleh mencetuskan sakit di tempat lain, walaupun tanpa pesakit menyedari apa yang sedang berlaku.

Sakit kepala, sebagai contoh, biasanya disebabkan oleh ketegangan yang terkumpul di dalam otot di belakang. Oleh kerana otot menjadi tegang, mereka mengenakan tekanan ke atas bahagian-bahagian kritikal sistem saraf. Seperti menyalakan fius yang panjang, ini boleh menyebabkan reaksi yang sangat menyakitkan di tempat lain di dalam badan.

Hampir setiap bahagian utama anatomi manusia rakyat menderita sakit kronik dengan mempunyai salah satu daripada "titik pencetus" yang boleh menyebabkan apa-apa reaksi yang terletak di bahagian yang sama sekali berbeza daripada badan, dan kajian Myotherapy adalah tentang mendiagnosis mata tersebut kritikal.

Jika ini seolah-olah mengelirukan kepada anda, anda perlu tahu bahawa anda mungkin tidak semata-mata. Realiti bahawa tahap serius sakit boleh disebabkan oleh sesuatu yang berlaku kerana sesuatu yang berlaku dari jauh sebagai sebahagian daripada sebab mengapa begitu ramai orang mempunyai masalah menyelesaikan kesakitan mereka di tempat pertama. Mereka berfikir bahawa hanya kerana ia adalah bahu mereka yang menyakiti sehari-hari, tetapi masalah itu hendaklah bermastautin di suatu tempat di bahu sendiri. Mereka mungkin mempunyai profesional menjalankan setiap ujian dalam buku ini, tetapi tidak berjaya.

Seorang pakar dalam Myotherapy akan dapat mengikuti sumber kesakitan kembali ke titik pencetus asalnya, dan akan tahu bahawa itu tisu sekitar saraf di kawasan ini yang memerlukan rawatan, daripada mana-mana pesakit yang mengatakan mereka mengalami ketidakselesaan .

Selepas punca halus kesakitan telah didedahkan, baki rawatan yang boleh meneruskan dalam banyak cara yang sama yang lain terapi fizikal kekuatan.

Ahli terapi akan mencadangkan cara-cara untuk meningkatkan kekuatan dan fleksibiliti di kawasan sekitar titik pencetus, yang didapati mereka, dan dalam masa, otot anda harus bermula pada masa yang lebih mudah santai sendiri. Pada tahap ini, apa-apa sakit kronik anda mungkin telah menderita dengan kemungkinan besar telah reda dengan margin yang sangat besar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar